Noční letec-recenze na film

6. října 2018 v 22:12 | Iri |  Povídky na téma upíři

Milé děti noci , zde vám přináším slíbenou recenzi , na nočního letce. Tak snad vás trošku zaujme a nebudete mě za ní chtít ukamenovat. Také se předem omlouvám , za pravopisné chyby ale bohužel, já je v tom textu nevidím. A také doufám , že máte aspoň trošku klidný víkend . A teď , ať moc již nezdržuji nechte se unášet recenzí. Pozor další čtení je , jen a pouze na vlastní nebezpečí.
Noční letec
Noční letec se řadí mezi horory podle knižní předlohy. Zde se jedná o zfilmovanou povídku , od Stephena Kinga , jejíž název je stejný jako název hororu.
Režisérem tohoto no , nadprůměrný horor to není spíš podprůměrný horor. Takže režisérem tohoto počinu je Mark Pavia a film je z roku 1997.
Děj filmu se odehrává na šesti různých letišti , kde řádí noční letec , jehož identitu nikdo nezná . Jen se o něm ví , že žádná oběť nepřežije a jaksi taksi je i bez krve a krev je i kolem oběti .
Začátek filmu je celkem zajímavý , dispečer si všimne letadla , který stojí tam kde nemá. Venku je hluboká noc a mlha. A dispečer jde k letadlu podívá se dovnitř a zděsí se …….a pak následuje mlácení dveřmi o hlavu a přímé setkání s nočním letcem , který dispečer nepřežije . Pak se přeneseme do novinové redakce , kde se setkáváme s hlavním hrdinou Richardem Deesem a vedlejší hrdinkou novinářkou. Nejdřív dostane tento případ reportérka ale pak jí ho vezmou a dají ho hlavnímu hrdinovi. Který je protivný a podle mě i egoistický. A pro úspěch dokonce poničí i náhrobní kámen na hřbitově. A varování od upíra ignoruje , aby dál nepátral.
Jenže kdo zvítězí hlavní hrdina a nebo upír??? Na to se budete muset podívat. Místama je to celkem dost krvavé bohužel a podle mého názoru i zbytečně krvavé .
Ono film je celkem dobrý ale má své chyby , za prvé není zcela natočen podle knižní předlohy a hrdinův osud je jiný jak ve filmu tak v knize. Reportérka , tak ta v knize není vůbec. Co mi ale ve filmu chybí je upírův příběh . Chci tím říct jen se dozvíme jeho jméno a na konci se uvidí i jak vypadá ale nic víc o něm. Když nepočítám album a letadlo plné pudy kde spí přes den. Vzhledem k tomu , že loví v noci , nehrozí že by se z něj stala chodicí pochodeň (pak by se na to nedalo koukat). Ano i podoba upíra když utočí je jiná než jeho tvář i když mi není doteď jasné co že ta jeho druhá podoba měla být. A hlavně proboha co mu to udělali se špičáky ?? Rozhodně u filmu můžete klidně pít ovocný čaj. Nebo si dát párek v rohlíku s kečupem. Ono je to klidný horor , i když má dost chyb. A jestliže je zde někdo kdo nemá rád horory o upírech , ať se na něj nekouká. Jinak co , se musí zařadit mezi plusy u filmu , je počáteční atmosféra, upírovo varování a jeho plášť. A celkově tak trošku i jeho záhadná a tajemná osobnost , o které se bohužel skoro nic nedovíme. A další plus je to , že přežije upír , což se ve ilmech staršího data moc nevidí. A hlavní mínus na celým filmu , je fakt že at sem se koukala na jakýkoliv film , tak upír se vždy snašil aby bylo jeho okolí čisté a nikde se mu zbytečně neváleli mrtvoli a rozhodě neplýval s krví jak v nočním letci.
Takže , jestliže máte rádi filmy o upírech podívejte se na něj , jestli máte rádi pořádné filmy o upírech nedívejte se na něj.
Vaše Irí
ps